Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Κρυώνωωω...

Αποφάσισα λοιπόν κι εγώ να κάνω ψυχανάλυση. 
Διότι όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι, ε, ή πρέπει να λύσεις τα θεματάκια σου ή πρέπει να ξεμαλλιαστείς. Κι επειδή τελευταία μια τριχόπτωση την έχω παρατηρήσει, αποφάσισα να κάνω το δεύτερο. Θα τα λύσω τα θεματάκια μου. Μόνη μου, ή με καλή παρέα. (και οι κακοί χωράνε).
  Αυτή τη στιγμή απλά έχω τα νεύρα μου. Τι πρωτότυπο θα μου πεις. Μα πως να μην τα χω? Έχω ξυλιάσει και οι μαλάκες που κάνουν κουμάντο στην πολυκατοικία βαράνε μαλακία. Σε λίγο μπαίνει ο Δεκέμβρης και η αυτόνομη θέρμανση κάνει διακοπές ακόμα. "Δεν κρυώνουμε" σου λέει. Για κάτσε ρε θείτσα. Εγώ κρυώνω. Κι όχι απλά κρυώνω, θα μπορούσα να βγάλω και μεροκάματο με τους σπαστικούς μα και χαριτωμένους ήχους των δοντιών μου. Έχω γαμήσει τα κλιματιστικά. Και καλά του δωματίου είναι ινβέρτερ. Της κουζίνας όμως που δεν είναι??? Τώρα γαμάω εγώ τα κλιματιστικά και σε κανα δίμηνο θα με γαμήσει εμένα η ΔΕΗ (φτου κακά). Τεσπά. Στο τέλος θα παίξουμε ξύλο κι όχι τίποτα άλλο, είμαι και απροπόνητη και θα την βγάλουν καθαρή.
  Τι έλεγα? Α ναι. Ότι θα ψυχαναλυθώ. Ό,τι μαλακία μου κατεβαίνει στον εγκέφαλο, θα το τρώει στην μάπα αυτό το μπλογκάκι. (καλά έχω ξυλιάσει λέμε).
  Τελευταία μου την έχει δώσει. Δεν ξέρω τι στο διάολο γίνεται. Κρίση ηλικίας είναι, κρίση ύπαρξης είναι, κρίση μαλακίας, θα σας γελάσω. Το ρεζουμε είναι ότι μου την έχει δώσει. Όλα μου φταίνε και όλοι επίσης. Ώρες ώρες μου ρχεται να πιάσω έναν περαστικό στον δρόμο και να του πω "βάρα ρε"! Να φάω έναν καλό σφάλιαρο μπας και ρθω στα ίσα μου.  Αλλά θα μου πεις κι αν δεν έρθω? Να μου μείνει η χερούκλα του αλλουνού στο μαγουλάκι μου? Και ξεκοκκινίζω και δύσκολα. Μήπως να αυτοχαστουκιστώ???
     Θα επανέλθω ντε

2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα!!Καλο πολυ καλό!!..Μωρέ τώρα με την κρίση δεν θα ανάβει κανένας τις πολυκατοικίες..Γιατι τα πετραίλαια ειναι πανάκριβα!!...μας αλλαξανε δηλαδη τα πετρέλαια οι πολιτικοί..Δεν το πηρες χαμπαρι;; :-))0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ το πήρα λες να μην το πήρα χαμπάρι πανάθεμά τους??? Όταν τουρτουρίζω τους στέλνω πάντα τις ευχές μου (ξέρεις, την ευχή με τις ανοιχτές παλάμες). Πάει, στα igloo διαμερισματάκια μας θα βρουν τα κοκαλάκια μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή